12 Ağustos 2009 Çarşamba

BİR UMUTTUR YAŞAMAK...


Bugün ve dün yıllardır görmediğim ilkokul ve lise arkadaşlarımla görüştüm; ilkokul arkadaşımının küçük cimcimesini sevdim; üniversite arkadaşımla konuştum; yeni bir blog yazısı okudum ve YENİ BİR KARAR ALDIM! Evet anaokul Alamanya, ilköğretim ve lise ES-ES de(nam_ı değer Eskişehir'de), üniversite Ankara'da ve bir yıllık çalışma hayatım rüya gibi İstanbul'da... Bunların herbiri de benim için yeni bi başlangıç değilmiydi? Herbirinde hayatıma değer katan yepyeni insanlarla tanıştım. Ben büyüdükçe benimle kopmadan gelen; kopup sonra bir biryerde tekrar bir araya gelenler... Ailem hep yanımda bundan eminim... Ailem gibi olan ve hep yanımda olduğunu hissettiren arkadaşlarıma yenilerini katacağım YENİ YAŞAM; hey sana diyorum... evet hazırım... uflucak puflucak da olsam gene de hazırım... Yeni bir ev; iyi ya da kötü yeni insanlar; can sıkıntımı giderecek yeni hobiler; çetin hava koşulları ... Bekleyin; ben geliyorum!!!!
P.S: (kendime not) sıkıldıkça eski yaşamımdaki yaşantıları hatırlayıp; geleceğime daha sıkı sarılacağıma dair eski Mo'lu Alpin sözü veririm:P
......alpin dnz; dönüm noktasında........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder