28 Mart 2010 Pazar

VAHŞİ GÖRÜNÜMLÜ MASUM İGUANA

Bugün petshop görünce şuursazca açtım kapısını ve daldım içeri. Arkadaşlarımda doğal olarak peşimden. Sonra hamster, japon balıkları ve su kaplumbağlarının fiyatlarını öğrenirken bu İguana çarptı gözüme. İş yeri sahibine bakabilirmiyiz diye sorunca hiç hayır demeden çıkardı ve en atak olan ben kolumu uzatıverdim kendisiyle tanışmak için. Önce birkaç dakika bakıştık. Sonra kendini saçlarıma attı ve saçlarımı yaladı. Arkadaşlarım tiksintiyle irkilerken otçul bir hayvandan ne zarar gelir mantığıyla arkadaşlığımı sürdürmeye devam ettim:) 300 YTL olmasaydı odamın duvarına sarmaşık yaptırıp konduverirdim belki onu oraya:P 7 yaşında ve 30 cm şuan. 17 yaşına kadar yaşama hakkına sahip. Hemde büyüyerek. Ürkütücü görünsede ve garip bir deri yapısı olsada yinede sevimli geldi bana. İlerde yazlığım olursa böceklerle savaş vermemek için bu soğuk hayvandan edinebilirim belki:)))


Buarada düşündümde Survivor ya da Fear Factor'a katılsam çok da zorlanmam herhalde:)
Bir de bugün dinleyip beğendiğim(kuzen sağolsun) şarkı, keşke yüklemeyi becerebilsem, DANİEL MERRİWEATHER-NOTHİNG İMPOSSİBLE FOR YOUR LOVE!

5 yorum:

  1. Ya ben çok seviyorum iguanaları ama annem izin vermiyo:/

    YanıtlaSil
  2. Uzaktan bakınca soğuk ve ürkütücü duruyor ama aslında çok sempatikler bence:) Benim ev arkadaşlarım tiksintiyle bakmasaydı bende düşünebilirdim aslında. Ben sana alıp yollayayım bir tane blog arkadaşım almış dersin, yalnız annen almasın paketi bu kez düşüp bayılmasın sonra:P

    YanıtlaSil
  3. Denizcim, annemin fobisi var. Yoksa alır odama koyardım çoktan. eheueheu ama süper olurdu postayla gelmesi, yüzde yüz bayılırdı:))

    YanıtlaSil
  4. ıyyykkk...yok artık köpek sevgin yetmeli bence bu ne öle yeşil yeşil...

    YanıtlaSil
  5. Ee tropikal, serhat şehrimde; öküzlerle, atlarla, kazlarla yaşamaktan salyangoz görsem aa ne cici diye saldırır oldum:P Hem yeşilliğe hasretiz zaten ne güzel işte yeşil yeşil;))

    YanıtlaSil