5 Eylül 2010 Pazar

TAT-İL 3: EXTRALAR...

Baktımki tatilin esas kısımlarından bahsetmişim ama detayları atlamışım. Halbuki tatilim Bodrum ve Rize ile sınırlı değildi. Asıl olan memleketlerim İstanbul:P, Eskişehir:)) ve Ankara(!)da geçti.Özetle......
Tatilin en çok kısmını Es-Esimde geçirdim. Alışverişin dibine vurdum. Yaşasın TATİL dedim:)))


Ankara'da Toshla sınırlı ama eğlenceli vakit geçirdim. Tatilin finalini sonlandırdım, Roma maskeleriyle şımardım:))İstanbul'da tatilin başlangıcını yaptım. Birde hayatımın yönelimini başlattım:) Detaylar ilerde...:P

Heee birde Ankara'da gençlik parkında bütün zımbırtılara binerek hem adrenalini gider ayak pick yaptırdım hemde ablak olmanın ne olduğunu bilmeyen garip bünyemi birkez daha takdir ettim. Kendimle gurur duydum yahuuu:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder