7 Şubat 2012 Salı

SNOW

Bugün oturup birikmiş paylaşımları yazayım dedim PC ile resmen inatlaştım. Hacıyatmaz baskıdan dolayı düzleşti :( Lanet yağdırmaya, uzak doğu sporlarının tüm tekniklerini üstünde kullanmaya ramak kalmıştı ki PCimi kaybetmeyi göze alamadım ve sabrımı son haddine kadar kullandım. Neyse şehrimi asla terketmeyen , sokaklarına zamk gibi yapışan ve onunla yaşamaya alıştığımız kar ve onun ile yapılan aktivetelerin fotoğrafları karşınızda.
Sıcak kumlardan serin sulara atlar gibi karla buluşma
Karla buluşma sonucu hacimimin genişlediği gerçeği ile yüzleşmek :(
Sonunu sevdiğim yollar
Eski Mo modum
Ev arkadaşımın karla uyumu:)
Şimdi reklamlar!!!
FROZEN!
Karşımızda pistlerin efendisi 5.pist
Mola
3.pistten saldım geliyorum
Üçü bir arada


Panoromik Çıldır Gölü
Gelin Kızakları :P
Çıldır'da kızaklı gezi

Peşimizi bırakmayan cengaver
Pisicik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder