18 Eylül 2012 Salı

UYARI!!! AMAN DİKKAT!!!

İnternet gerçekten bazen beklenmediği anlarda tehlikeli bir hal alabiliyor. Gene herzamanki gibi masum masum blogumu açmış takipte kaldığım blogları sırayla okuyordum. Tam olarak hatırlamıyorum- çünkü şoktayım hala- sanırım yasemin önar ya da yasemin özdar ya da yasemin öznar gibi birşeydi, bir blog takip listemde görünüyordu. Bazen yazım dilini ya da paylaşımını beğenip takipe aldığım ama zamanla paylaşımları azaldığı ya da blog uzantılı olmayıp güncellenmediği için unuttuğum sayfalardan biri sandığım sayfayı açtım ve gözlerim faltaşı gibi açıldı. Sayfa resmen +18  ve erotizm içeriyordu. Reklam olsun istemem ama +18 ve erotizm hafif kalır. Şok ve mide krampları ile sayfayı kapatıp direk ayarlardan sildim. Hala benim takip listemde böyle bir sayfanın işi ne anlamış değilim. Bloguma bağlı adresim hacklenmişti ondan kaynaklı mı? yoksa pek takipte olmadığım bir sayfaydı da  o mu hacklendi? yoksa vizyonmu değiştirdi anlamış değilim :((  Göreniniz olduysa benden kaynaklı olmasa da özür, bu konuyla ilgili bir bileniniz varsa ACİL YARDIM!!! Zavallı bilgisayarım ve gözlerim ömrü hayatında böyle rezillik görmedi ve görmesin de son olsun umarım :((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder