21 Eylül 2009 Pazartesi

tatil:) tatil:s tatil:(

ohh!! sonunda kavuştuk! 3 gündür bayram nedeniyle kös kös evde oturmaktan dolayı şuraya iki bişi karalayayım dedikçe... hade bağalımmm! bloguma nedeni belirsiz nedenlerle ulaşılamıyor :(( sonunda hırs ettim ve teknoloji ile parazitlerine açtığım savaşı kazandım=) ivit... bayram nasıl geçiyor mağlum... annemin gözlerini yaşartacak derecede ev hanımlığına oynayarak ve bol bol nette sörf yapıp, kaçırılmış ES-ES bölümlerini izleyip bir de arşivde beni bekleyen filmleri seyrederek... aslında buraya asıl yazmak istediklerim bugünüm ve yarınım değil yaklaşık 2 hafta önceki geçmişim... tek kelimeyle süperdi! fethiyede bol bol güneşin ve denizin keyfini çıkarma( bi kaç gün hava hüzünlü yüzünü gösterse ve yamaç paraşütü hevesim kursağımda kalsa da...), horse riding, kanyoning, scuba diving, jeep safari aktiviteleriyle ve yeni, sımsıcak insanlarla muazzamdı! Aşağıda da görmüş ve görecek olacaklarınız günün anıları...


Buarada bütün bunları yapmamı sağlayan organizasyon işte=>http://haydikampa.com/


















12 adalar turunda yassıca koyundayken...





kelebekler vadisi ve konaklama yerleri...





tekne keyfi....


















şipşak ben:)






horse ridingde yıldız atımla...






scuba divingde 7mt derinlerde...




saklı kentte kendini sevdiren alkolik balık...

2 yorum:

  1. ooooo halka açılmışız nihayet,bu kadar dumur olmayalım ne demiş nacizane insan!!!önemlimi yeğenim...

    YanıtlaSil
  2. ehe:) eh nekadar akraksiyonlu bir yaşamım olmasada bende azcık deşifre edeyim kendimi dedim... Beğeninize layık olmaya çalışacağım efenim:P

    YanıtlaSil