28 Eylül 2009 Pazartesi

VE İLK KAR TANESİ PENCEREMDE..

Bütün h.sonunu evde kös kös geçirirken doğa bir süpriz yaptı... Aslında beklendik ama erken gerçekleşen KAR YAĞMASI! Ya nezaman yaz elveda dedi ve ben vedalaştım da kış kapıma dayandı? Hiç hazır değilim halbuki ben kardan adam yapmaya, dolaptan montu çıkarmaya, eldiven bereye bürünmeye:( Aslında alışmam gerek gari bu yaşama... Yaz'ın artık yazılarımda kalacağına, kısa kollu t-shirtlerimin dolap süsü olacağına :.( Karlar düşer, düşer düşer ağlarım... En vahimi de eylül de hava böyleyse asıl aralık, ocak, şubatta nasıl olacağı? Artık evime çadır kurar bir zamanlar zevk için yaptığım Alpin tırmanışların zevkli yanlarını hayal eder dururum... Herkeslere haber salayım bari, kardan dolayı benden haber alamazlarsa NASUH'u arasınlar:p AKUT , yetiş bacım:) Ya da TDF den pek saygı değer arama-kurtarma eğitimi almış dağdaşlarım var ya! AA! :P Ee hava böyle olunca tabi ben deniz gezenti tutuştum.. Bu şehre hapsolmadan önce çevre iller gezisine çıkılmalı deyip bu h.sonu, peşimi bırakmayan aksilikleri atlatıp, Erzurum'un yolunu tutacağım... Bir de artık geceleri yatarken bugün kendim için ne yaptım sorusuna koskocaman bir hiç cevabını vermekten usandım! İlginçtir ki geçen bu sorunun sonunda kendime bir dikiş makinesi, puzzle, yağlı boya malzemeleri almaya karar verdim. Dikiş makinesiyle de çoban postu dikerim artık kendime:) Bir de değinmeden geçemicem, kendim için birşey yapmadım ama insanlık için birşey yaptım bugün! Kamyonet kasası çarpmış bir bayana müdahale ettim... Olayı anlatayım hemen! Ben deniz ve Kübülüs mesai çıkışı evimizin yolunu tutmuşken karşımıza çıkan bir kalabalıktan seslenen ' Bayanlar! Siz sağlık görevlisisiniz bir bakarmısınız?' çığlığıyla ve içimizden 'ulen bu adam bizi nerden tanıyor? Bukadar mı küçük bu memleket?' düşüncesiyle yerde yatan bayanın yanına koşturduk... Aslında ex-xl olsaydı bizim anımızı hatırlatıp 'ilkyardım yaptım. Peki naptın? doktora gitmesini söyledim:P'i geyik yapardı ki nitekim ben yaptım da... Ama birşeyler yaptım(yapdık)!!... Nabız, solunum, bilinç, refleks,kanama kontrolü... Çevreyi organize etme ee bir de bizim ne olduğumuzu bilmeyen ATT tarafından boyunluk takılması yönünde uyardığım için paylanma:) Bukadarus... Gene de endorphine salgıladık bilgilerimiz anında hayata geçirmekten! Uyhh... Çenem düştü daa... Az yeter! Bunun sebebi de bugün mide sefası ve ortam çoşması yaşadığım bir ortam da bulunmuş olmaktan dolayı sanırsam :s haydi.... Bana müsade!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder