21 Mart 2010 Pazar

ANİ BİR KARARLA "ANİ HARABELERİ"

Cumartesi günü evde, evlere şenlik bir kahvaltı keyfi yaparken kahvaltıya davetli arkadaşımızın "Haydi gezelim" ısrarlarını hiçbirimiz sallamamıştık. Taa ki elinde kiralıdığı arabanın anahtarını sallayana kadar:) Pavlov'un koşullanması gibi anahtarı görünce herbirimiz jet hızıyla hazırlanmaya koyulduk. Hedef Kars ileriii... Ama benim şansızlığımla aklınca dalga geçen arkadaşımında ogün ters şans peşini bırakmadı. Önce benzin almak için durakladığımızda arabanın ön tekerinin indiğini farkettik. Mersem teker patlak ve jant yamulmuş olduğundan oldukça vaktimiz çalındı. Sonra telde konuşurken kasap ehliyetli trafik canavarının arabasıyla dokunduğu arkadaşım yeri boyladı. Hafif dozajlı kaza geçirdi:( Bütün fotoğraflarda ısıtmayan güneşe maruz kaldığından zaten apak olmasının yanında, birde nurlu gözükerek silik çıktı. Yolculuk boyunca, ev arkadaşımın nişanlısının direksiyona geçmesine kadar olan sürede tüm ışığı absorbe etti ve zaten arabanın amortisörlerinin bitik durumda olmasından dolayı tüm tuzak gibi Cennet-cehennem mağaraları gibi çukurlara denk geldi. Eee benle uğraşmayacaktın Genç! Senin için çantamda Vodoo bebeği taşıyordum, cebinede büyü torbası attım:P

Burasıda mola verdiğimiz Niagara şelalesi:P

İşte kiralık arabamız ve "Ani harabeleri"
Arkada sınır olduğu için görünen Ermeni köyü ve yıkık köprüBizans tarafından yapılmış ve yıldırım nedeniyle yıkılmış kilise
Yarasaların mekanı büyülü bina:P
Ani harabelerinde iliklerimize kadar donduktan sonra ardından bir güzel yemek sonra azcık medeniyet görüp kürkçü dükkanına geri döndük.Birde anladım ki bana araba ve SLR fotoğraf makinesi farz...Bunlarda kitap rafında önce kapağı sonra tanıtım yazılarıyla ilgimi çeken yeni kitaplarım. Umarım içerikleride ilgimi çeker. Sizi kemirmek için sabırsızlanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder